Vše o nákupu
Na této stránce naleznete potřebné informace k vašemu nákupu na I-SPORTS.CZ. Bližší informace vždy získáte kliknutím patřičnou kategorii.
Před nákupem
Po objednání
Před nákupem
Kdo mě objenané zboží přiveze domů ?
Pro dopravu Vámi objenaného zboží máte možnost výběru ze 2 dopravců a to :
- KURÝRNÍ SLUŽBA DPD – doručí Vámi objednané zboží kamkoliv po ČR do 24 hodin od našeho předání.
- ČESKÁ POŠTA – doruční Vámi objednané zboží zpravidla do 24 – 48hodin v závislosti na vybrané variantě.
- Balík do ruky – do 24 hodin od předání přepravci.
- Balík na poštu – do 72 hodin od předání přepravci.
DPD
Tento dopravce je obdobou kurýrní služby PPL, kdy zboží doručuje do 24 hodin od fyzického převzetí od odesílatele. O doručení Vaší zásilky dopravce informuje jeden pracovní den předem prostřednictvím e-mailové zprávy. Standardní doručení probíhá následující pracovní den v pracovní dny 9 – 18 hod. Kurýr Vás bude s předstihem kontaktovat a domluví s Vámi předání zásilky. Cestu zásilky je možné sledovat na webové stránce sledovat zásilku.
Pokud nebudete k zastiženi na doručovací adrese, kurýr Vám zde zanechá oznámení o pokusu o doručení. Následující den proběhne druhý pokus o doručení. Při opětovném nedoručení bude zásilka uložena 7 dní v regionálním depu. V této lhůtě máte možnost kontaktovat nás a domluvit se na třetím pokusu o doručení nebo osobním vyzvednutí v depu. Po uplynutí této lhůty bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Česká pošta
Je osvědčeným dopravcem, který je jednimi milován, druhými nenáviděn. Česká pošta nabízí 2 druhy dopravy vašeho balíku a to :
Balík do ruky
Kurýr z České pošty Vám balík přiveze přímo až před vaše dveře, kdy Vám jej předá přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Před dopravou jste informováni pomocí SMS a e-mailu v den podání zásilky odesílatelem a následně budete stejnými prostředky informován o doručování balíku. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Balík na poštu
Na výběr máte kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.
Jak mohu zaplatit za objednané zboží ?
K výběru způsobu zaplacení za Vámi objednané zboží máte na výběr momentálně ze 3 možných způsobů platby a to :
- Bankovním převodem – probíhá bezhotovostním převodem z bankovního účtu kupujícího na bankovní účet prodávajícího. Platba probíhá na základě vystavení zálohové faktury se všemi údaji potřebnými k uskutečnění platby.
- Platba na dobírku při převzetí zboží – probíhá výběrem v hotovosti doručujícímu řidiči na základě předaného balíčku.
- Platba hotově při osobním převzetí – probíhá platbou za odebrané zboží přímo i nás v Mimoni.
Osobní vyzvednutí zboží
Proč zvolit osobní vyzvednutí ?
Je otázka, kterou si pokládá nejeden z nás. Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli a možnost si zboží prohlédnout při samotném vyzvednutí. Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail a SMS s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá. Zboží bude připraveno ještě následujících 2 pracovní dny. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.

Dodací lhůty
Dodací lhůta je jednou z hlavních parametrů na které zákazník hledí před samotným nákupem, proto jsme se rozhodli pro menší vysvětlení dodacích lhůt, které jsou uváděny na našem internetovém obchodu, tak abychom předešli případným nedopatřením.
Pro informaci zákazníka uvádíme 3 druhy možné dostupnosti nabízeného zboží a to :
- SKLADEM – IHNED K EXPEDICI- zboží je dostupné na našem interním skladě a připraveno k okamžité expedici na vaší adresu prostřednictvím kurýrní služby či České pošty, případně k osobnímu odběru v Mimoni.. Termín expedice může být ovlivněn výběrem formy úhrady za objednané zboží.
- EXPEDICE DO 3 – 21 DNŮ – Zboží bohužel nemáme na interním skladě v našem e-shopu. Po obdržení objednávky prověříme dostupnost na externím skladě u našich
dodavatelů.
- V případě, že je zboží dostupné na externím skladě. Zpravidla expedujeme nejpozději do 3 dnů od objednání.
- V případě, že není zboží dostupné ani na externím skladě prověříme dostupnost přímo na centrálním skladě výrobce, případně přímo ve výrobě. Zde je dodací lhůta závislá na objednané značce a to zpravidla od 2 do 5 týdnů.
- OPĚT DOSTUPNÉ ( + datum ) – v případě, že není zboží aktuálně dostupné je u zboží uveden orientační datum opětovného naskladnění. Tento datum se může samozřejmě změnit ( zkrátit, ale i prodloužit ) dle dodávky dodavatele.
Vzhledem k vysoké obměně interního a externího skladu se čas od času může stát, že termín dostupnosti nemusí odpovídat aktuálnímu stavu, který je uveden u daného produktu. Ze všech sil se však snažíme, aby tomu tak opravdu bylo.
Děkujeme za pochopení :-).
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, neboli " Odstoupení od spotřebitelské smlouvy"
Zakoupili jste zboží v našem internetovém obchodě, ale zboží Vám nevyhovuje nebo jej chcete vyměnit ?
- Jak postupovat pro vrácení v zákonné 14 denní lhůtě?
- Jak postupovat pro výměnu zboží za jiné ?
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
V případě, že jste spotřebitel ( nenakupujete na IČO), máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
Kde zboží vrátit ?
Zboží můžete vrátit u nás v Mimoni
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to na adresu: (tato adresa neslouží pro zasílání zboží k vrácení nebo reklamaci)!!!
Bc. Petr Holas – I-SPORTS.CZ
Pánská 25
Mimoň
47124
ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ (na tuto adresu prosím vracejte zboží)
Bc. Petr Holas – I-SPORTS.CZ
Skřivánčí 607/1
Mimoň
47124
Vracené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet v co možná nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů od doručení zboží. Náklady na vrácení zboží v tomto případě hradí v plné výši kupující.
V obou případech přiložte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy
JAK NEJLÉPE POSTUPOVAT?
1. krok
Před vrácení zboží nás vždy kontaktujete, a to na email: info@i-sports.cz nebo objednavky@i-sports.cz s informací o vrácení zboží, vyhnete se tak situaci, kdy na našem skladu bude zboží odmítnuto jako neidentifikovaná zásilka.
2. krok
Vyplňte formulář pro odstoupení od spotřebitelské smlouvy Odstoupení od spotřebitelské smlouvy, který přiložte k vrácenému zboží.
3. krok
Zboží zabalte do původního obalu se všemi visačkami, obaly a příslušenstvím (není podmínkou), avšak vyhnete se tak možnému ponížený vrácené kupí ceny, z důvodu vynaložených nákladů na uvedení zboží do původního stavu.
4. krok
Zboží zašlete spolu s vyplněným formulářem Odstoupení od spotřebitelské smlouvy na naší adresu:
Bc. Petr Holas – I-SPORTS.CZ
Skřivánčí 607/1
Mimoň
47124
Zboží nikdy nezasílejte jako (balík k vyzvednutí) - není v našich silách zboží vyzvedávat a balík Vám bude vrácen zpět jako nevyzvednutý.
5. krok
Informujte nás o odeslaném zboží ideálně s číslem zásilky pod kterým je zboží zasláno.
6. krok
V případě, že bude vše v pořádku peníze Vám zašleme na vámi zvolený bankovní účet, a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží na sklad. Pokud bude nutné cokoliv doplnit budete neprodleně kontaktování našimi zaměstnanci.
Co je dobré vědět při vrácení zboží
Jak se to s obalem od zboží ?
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má I-SPORTS.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Zboží si můžete vyzkoušet, ale ne intenzivně užívat. Zboží by nemělo vykazovat zjevné známky používání. Zboží může být použito, ale je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít I-SPORTS.CZ s uvedením vráceného zboží do původního stavu a které mohou být požadovány prodávajícím k úhradě.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Praktický příklad :
Zákazník si objedná a svítilnu, doma ji uvede do provozu, namontuje baterky a zjistí, že svítilna nesplňuje jeho požadavky. Nicméně ji už použil a načal i přiložené baterie k ní dodané. Použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebitel bude muset uhradit spotřebovaný materiál.
Jak je to vlastně s dodržením 14 denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.
Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky prostřednictvím emailu. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Jaké dokumenty jsou pro odstoupení potřeba ?
Dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Nejčastěji je to faktura či paragon, ale i dodací list je možné v mnoha případech využít.
Nejlepší možností je zaslaní vyplněného Odstoupení od spotřebitelské smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu nebo spolu se zbožím.
Jaké zboží nelze vrátit ?
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.
- na dodávku novin, periodik a časopisů.
Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.
Důležitý dokument ke stažení
Reklamace zboží
Nejrychlejší způsob jak uplatnit reklamaci je vyplnění našeho reklamačního formuláře, kterým nám poskytnete všechny potřebné údaje k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vaší reklamace.
DOKUMENT KE STAŽENÍ : Reklamační formulář
V případě potřeby lze samozřejmě reklamaci podat písemně ( doporučeným dopisem ) v naší kanceláři.
I-SPORTS.CZ
Panská 23
Mimoň
47124
info@i-sports.cz
Tel. 737 115 363
Jak nejlépe postupovat, když je přijímané zboží poškozené
Při přebírání od pracovníka dopravní služby si velmi pečlivě překontrolujte přebírané zboží. V případě, že zásilka jeví známky poškození jako je pomačkaný obal, protržený obal….atp., zboží převezměte s VÝHRADOU, kterou zapište do dodacího listu, který potvrzujete !
V případě, že jste již zboží od dopravce převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku dopravce, který Vám zboží přivezl
DPD ( Direct Parcel Distribution CZ s. r. o.) : +420 225 373 373 ( od 7:00 do 16:00 )
ČESKÁ POŠTA : 840 111 244
a zároveň i našeho pracovníka a to na tel. 737 115 363, který vše zaznamená a problém začne řešit. V případě, že není zastižen, klidně piště i SMS.
Poškození je nutné nahlásit co nejrychleji a to nejpozději do 2 hodin od jeho fyzického převzetí.