Prohlížíte si:
I-SPORTS.CZVše o nákupu

Vše o nákupu

Před nákupem

Kdo mě objenané zboží přiveze domů ?

Pro dopravu Vámi objenaného zboží máte možnost výběru ze 2 dopravců a to :

  • KURÝRNÍ SLUŽBA DPD – doručí Vámi objednané zboží kamkoliv po ČR do 24 hodin od našeho předání.
  • ČESKÁ POŠTA – doruční Vámi objednané zboží zpravidla do 24 – 48hodin v závislosti na vybrané variantě.
    • Balík do ruky – do 24 hodin od předání přepravci.
    • Balík na poštu – do 72 hodin od předání přepravci.

DPD

Tento dopravce je obdobou kurýrní služby PPL, kdy zboží doručuje do 24 hodin od fyzického převzetí od odesílatele. O doručení Vaší zásilky dopravce informuje jeden pracovní den předem prostřednictvím e-mailové zprávy. Standardní doručení probíhá následující pracovní den v pracovní dny 9 – 18 hod. Kurýr Vás bude s předstihem kontaktovat a domluví s Vámi předání zásilky. Cestu zásilky je možné sledovat na webové stránce sledovat zásilku.

Pokud nebudete k zastiženi na doručovací adrese, kurýr Vám zde zanechá oznámení o pokusu o doručení. Následující den proběhne druhý pokus o doručení. Při opětovném nedoručení bude zásilka uložena 7 dní v regionálním depu. V této lhůtě máte možnost kontaktovat nás a domluvit se na třetím pokusu o doručení nebo osobním vyzvednutí v depu. Po uplynutí této lhůty bude zásilka vrácena zpět odesílateli.

Česká pošta

Je osvědčeným dopravcem, který je jednimi milován, druhými nenáviděn. Česká pošta nabízí 2 druhy dopravy vašeho balíku a to :

Balík do ruky

Kurýr z České pošty Vám balík přiveze přímo až před vaše dveře, kdy Vám jej předá přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Před dopravou jste informováni pomocí SMS a e-mailu v den podání zásilky odesílatelem a následně budete stejnými prostředky informován o doručování balíku. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Balík na poštu

Na výběr máte kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.

Jak mohu zaplatit za objednané zboží ?

K výběru způsobu zaplacení za Vámi objednané zboží máte na výběr momentálně ze 3 možných způsobů platby a to :

  • Bankovním převodem – probíhá bezhotovostním převodem z bankovního účtu kupujícího na bankovní účet prodávajícího. Platba probíhá na základě vystavení zálohové faktury se všemi údaji potřebnými k uskutečnění platby.
  • Platba na dobírku při převzetí zboží – probíhá výběrem v hotovosti doručujícímu řidiči na základě předaného balíčku.
  • Platba hotově při osobním převzetí – probíhá platbou za odebrané zboží přímo i nás v Mimoni.

Osobní vyzvednutí zboží

Proč zvolit osobní vyzvednutí ?

Je otázka, kterou si pokládá nejeden z nás. Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli a možnost si zboží prohlédnout při samotném vyzvednutí. Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail a SMS s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží připraveno, proces totiž nějakou chvíli trvá. Zboží bude připraveno ještě následujících 2 pracovní dny. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.

Dodací lhůty

Dodací lhůta je jednou z hlavních parametrů na které zákazník hledí před samotným nákupem, proto jsme se rozhodli pro menší vysvětlení dodacích lhůt, které jsou uváděny na našem internetovém obchodu, tak abychom předešli případným nedopatřením.

Pro informaci zákazníka uvádíme 3 druhy možné dostupnosti nabízeného zboží a to :

  • SKLADEM – IHNED K EXPEDICI- zboží je dostupné na našem interním skladě a připraveno k okamžité expedici na vaší adresu prostřednictvím kurýrní služby či České pošty, případně k osobnímu odběru v Mimoni.. Termín expedice může být ovlivněn výběrem formy úhrady za objednané zboží.
  • EXPEDICE DO 3 – 21 DNŮ – Zboží bohužel nemáme na interním skladě v našem e-shopu. Po obdržení objednávky prověříme dostupnost na externím skladě u našich dodavatelů.
    • V případě, že je zboží dostupné na externím skladě. Zpravidla expedujeme nejpozději do 3 dnů od objednání.
    • V případě, že není zboží dostupné ani na externím skladě prověříme dostupnost přímo na centrálním skladě výrobce, případně přímo ve výrobě. Zde je dodací lhůta závislá na objednané značce a to zpravidla od 2 do 5 týdnů.
  • OPĚT DOSTUPNÉ ( + datum ) – v případě, že není zboží aktuálně dostupné je u zboží uveden orientační datum opětovného naskladnění. Tento datum se může samozřejmě změnit ( zkrátit, ale i prodloužit ) dle dodávky dodavatele.

Vzhledem k vysoké obměně interního a externího skladu se čas od času může stát, že termín dostupnosti nemusí odpovídat aktuálnímu stavu, který je uveden u daného produktu. Ze všech sil se však snažíme, aby tomu tak opravdu bylo.

Děkujeme za pochopení :-).

Po objednání

Mohu změnit objednávku ?

Ano samozřejmě do určitého doby lze objednávku změnit. Do expedice samotného zboží můžete provádět změny v podobě :

  • změna fakturační adresy
  • změna doručovací adresy
  • změna způsobu platby
  • změna způsobu dopravy
  • změna kontaktních údajů jako email či telefon
  • změna počtu kusů
  • přidat či naopak ubrat některého z objednaných produktů

… atp.

V případě, že tak chcte učinit doporučujeme si připravit číslo objednávky a změny které chcete provést. Urychlíte tak Váš požadavek.

Kontakty pro provedení výše uvedených změn : tel : 737 115 363, email : info@i-sports.cz

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě, neboli " Odstoupení od spotřebitelské smlouvy"

Zakoupili jste zboží v našem internetovém obchodě, ale zboží Vám nevyhovuje nebo jej chcete vyměnit ?

  • Jak postupovat pro vrácení v zákonné 14 denní lhůtě?
  • Jak postupovat pro výměnu zboží za jiné ?

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

V případě, že jste spotřebitel ( nenakupujete na IČO), máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Kde zboží vrátit ?

Zboží můžete vrátit u nás v Mimoni

Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to zasláním zboží na adresu:

Bc. Petr Holas – I-SPORTS.CZ
Pánská 23
Mimoň
47124

Vracené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet v co možná nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů od doručení zboží. Náklady na vrácení zboží v tomto případě hradí v plné výši kupující.

V obou případech přiložte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

Co je dobré vědět při vrácení zboží

Jak se to s obalem od zboží ?

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má I-SPORTS.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet, ale ne intenzivně užívat. Zboží by nemělo vykazovat zjevné známky používání. Zboží může být použito, ale je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít I-SPORTS.CZ s uvedením vráceného zboží do původního stavu a které mohou být požadovány prodávajícím k úhradě.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Praktický příklad :

Zákazník si objedná a svítilnu, doma ji uvede do provozu, namontuje baterky a zjistí, že svítilna nesplňuje jeho požadavky. Nicméně ji už použil a načal i přiložené baterie k ní dodané. Použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebitel bude muset uhradit spotřebovaný materiál.

Jak je to vlastně s dodržením 14 denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.

Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky prostřednictvím emailu. V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Jaké dokumenty jsou pro odstoupení potřeba ?

Dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Nejčastěji je to faktura či paragon, ale i dodací list je možné v mnoha případech využít.

Nejlepší možností je zaslaní vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu nebo spolu se zbožím.

Jaké zboží nelze vrátit ?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.
  • na dodávku novin, periodik a časopisů.

Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

Důležitý dokument ke stažení

Formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

Reklamace zboží

Nejrychlejší způsob jak uplatnit reklamaci je vyplnění našeho reklamačního formuláře, kterým nám poskytnete všechny potřebné údaje k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vaší reklamace.

DOKUMENT KE STAŽENÍ : Reklamační formulář

V případě potřeby lze samozřejmě reklamaci podat písemně ( doporučeným dopisem ) nebo osobně v naší kanceláři.
I-SPORTS.CZ
Panská 23
Mimoň
47124

info@i-sports.cz
Tel. 737 115 363

Jak nejlépe postupovat, když je přijímané zboží poškozené

Při přebírání od pracovníka dopravní služby si velmi pečlivě překontrolujte přebírané zboží. V případě, že zásilka jeví známky poškození jako je pomačkaný obal, protržený obal….atp., zboží převezměte s VÝHRADOU, kterou zapište do dodacího listu, který potvrzujete !

V případě, že jste již zboží od dopravce převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku dopravce, který Vám zboží přivezl

INTIME : +420 246 092 912 ( od 8:00 do 20:00 )

ČESKÁ POŠTA : 840 111 244

a zároveň i našeho pracovníka a to na tel. 737 115 363, který vše zaznamená a problém začne řešit.

Poškození je nutné nahlásit co nejrychleji a to nejpozději do 2 hodin od jeho fyzického převzetí.

Zboží dorazilo nekompletní nebo neodpovídá objednávce

V takovém případě neváhejte a kontaktujte nás na emailu : info@i-sports.cz nebo na telefonním čísle : 737 115 363, kde s Vámi náš pracovník vyřeší případné problémy.

Jak postupovat pro podání reklamace

V případě, že máte problém se zakoupeným zbožím nebo se zboží poškodilo vlivem používání, ke kterému bylo zakoupeno vyplňte reklamační formulář a kontaktujte nás na info@i-sports.cz nebo telefonním čísle : 737 115 363, kde Vám poskytne úplné a odborné informace a sdělíme, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení a zboží nechat opravit profesionály.

Pokud je zboží nutné reklamovat – co si připravit ?

  • Faktura / daňový doklad ( kopie)
  • Záruční list ( je-li ke zboží vydán )
  • Podrobný popis závady, digitální fotografie a kontakt na osobu vyřizující reklamaci

Vyplněný reklamační formulář : Ke stažení

Upozorňujeme, že v případě neoprávněné reklamace nevzniká nárok na náhradu nákladů spojených s neoprávněnou reklamací.

Lhůta pro vyřízení reklamace ?

Jak nám ukládá zákon, reklamace musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení reklamovaného zboží k prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce.

Upozorňujeme, že na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele a takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Náklady spojené s dopravou zboží k prodejci Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • předem bude s naším pracovníkem dohodnuto, že zboží dopravíte k nám na vlastní náklady.
  • reklamace bude oprávněná, tedy (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybným užíváním, mechanickým poškozením nebo užitím zboží pro jiné účely než je určeno apod.).
  • podáte písemnou žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zbo­ží.
  • písemně doložíte výše nezbytných nákladů – originály dokladů jako je účtenka za poštovné, přepravní list apod. Doklady musí obsahovat platné podpisy a razítka !!!

Upozornění : lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží ( jako je náklady na poštovné, nikoliv např. za taxi službu).

Neopravitelná závada aneb zboží nelze opravit…

Pokud jste prodejcem informováni o tom, že zboží nelze opravit jsou zde 3 možnosti řešení vaší reklamace a to :

  1. zboží Vám bude zasláno nové, pokud jej výrobce ještě vyrábí či dodává na náš trh na náklady prodejce.
  2. na zboží Vám bude poskytnuta sleva úměrná ceně zboží a povaze vady či poškození.
  3. zažádáte si o vrácení o finanční částky, která byla za zboží zaplacena ( bez příplatku za dopravu či dobírku ). V případě, že se tak rozhodnete je nutné poslat písemnou žádost o vrácení finanční částky, včetně originálu prodejního dokladu a dokladu o uzavřeném reklamačním řízení a na obálku napsat poznámku „ e-shop“.

Co je dobré vědět o záruční době

  1. Standardní délka záruční doby, jak nám ukládá litera zákona, je zpravidla 24 měsíců neboli 2 roky.
  2. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Do záruční doby se nezapočítává doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, kdy a kde zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání.
  3. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
Nákupní košík
737 115 363objednávka / infolinka
Stav objednávky

Zboží s označením  " SKLADEM - IHNED K EXPEDICI " je na našem interním skladu a je připraveno k odeslání, či vyzvednutí. No, je prostě skladem :-).